Minor in Finland - Reisverslagen van Lise van den Bosch - WaarBenJij.nu Minor in Finland - Reisverslagen van Lise van den Bosch - WaarBenJij.nu

Minor in Finland

De komende 4 maanden woon ik in Finland, omdat ik vakken ga volgen aan de Universiteit van Helsinki (Faculty of Agriculture and Forestry, Department of Economics and Management) met andere internationale studenten. Hier ga ik een heel nieuw leven krijgen en ga ik ook van alles meemaken!

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2016

Laatste blog!

17 April 2016

Eindelijk lente in Finland!

23 Maart 2016

Bezoek in het hoge Noorden!

25 Februari 2016

Weer een enorme ervaring rijker!

10 Februari 2016

De tijd vliegt voorbij!
Lise

Hoi! Op deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in het winterwonderlijke Helsinki. Hier woon ik de komende 4 maanden, omdat ik vakken ga volgen aan de Universiteit van Helsinki, Faculty of Agriculture and Forestry, Department of Economics and Management. Groeten met sproeten! Lise

Actief sinds 05 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4607

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 14 Mei 2016

Minor in Finland

Landen bezocht: